Tekst...
Vi utvikler software og leverer dette som SaaS og med en "hyllevarestrategi". Produktene vi har utviklet og leverer er: Elektronisk kjørebok, flåtestyring, utkallingssystem og digital kommunikasjon mellom kontor og folk i felt
Etablert i Norge 2003, i Sverige 2009 og Sri Lanka 2012.
Med våre dynamiske løsninger og oppsett, får du et skreddersydd system til hyllevarepriser.
Vår forretningside er å effektivisere virksomheter som har folk i felt, ved hjelp av våre digitale løsninger.
Ved bruk av flere av våre løsninger blir det færre leverandører, integrasjoner og sømløse data.
“ Vi har om lag 650 driftsbiler utstyrt med GPSer som gir oss mye data, og med programvaren som Zeekit har satt opp kan vi hente ut akkurat det vi trenger for å produsere rapporter, gjøre analyser og ta gode beslutninger. ”
Vi har en bunnsolid kultur i Zeekit, bygd over mange år. Når vi beveger oss inn i en vekstfase vil selskapet endres, og «Zeekit familien» vil vokse raskere enn før. Vekst provoserer frem endring og utfordrer det fundamentet vi har bygd sammen. Skal vi lykkes må vi sammen klare å utvikle oss, men samtidig holde fast ved det grunnleggende i selskapets kultur. Det er mitt ansvar, men en felles oppgave.
Som gründer og daglig leder frem til 2021 har jeg hatt fokus på at Zeekit skal være den beste leverandøren, med den beste tekonologien og ha den beste supporten. For å nå dette målet, har det også vært avgjørende å få ansatte og kollegaer til å ha samme innstilling.
Jeg er en hardtarbeidende og kvalitetsorientert leder, med et arbeidsmål om å bli bedre ledelsesmetoder og prosesser i Zeekit AB. Dette påvirker mine daglige valg og avgjørelser, og jeg streber etter å alltid forbedre meg, selskapet og oppmuntre til kvalitet og effektivitet i teamene våre.
Lars Schøyen har bakgrunn fra private equity eide Puzzel, der han hadde rollen som nordisk salgsdirektør. Han har en lang karriere bak seg i salg, med erfaring fra både telekom- og softwarebransjen. Han har jobbet med salg innen IT og software siden slutten av 90 tallet og har vært både i TDC (nå Telia) og Visma før han startet i Puzzel.
Jeg har mer enn 20 år erfaring innen bileletronikk. Jeg er opptatt av teknologi og må holde meg oppdatert på hva som finnes av muligheter i dag og i fremtiden knyttet til kjøretøy og utstyrsteknologi på biler, lastebiler, traktorer og sensorer for datafangst fra disse. Overordnet handler det om å "henge med" på dette og sitte i "førersetet" på datafangst kominert med våre løsninger.
Jeg har en sterk interesse for programvareutvikling så vel som teknologi generelt. Jeg er fokusert på å gi kunder høykvalitetsløsninger levert til rett tid, samt å skape en vedlikeholdbar og utvidbar arkitektur og lesbar kode.
Vegar Pedersen
Innkjøpssjef - ISS Facility services AS